سایناساینا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

ساينا نفس مامان و بابا

ماه هشتم باردارى

1392/4/15 16:13
نویسنده : مامان نسرين
183 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام  دختر نازم

خوبي  ، مى دونى نفس مامانى ، از اونجا واسه مامان دعا كن  . تو هنوز فرشته اى و خيلى معصوم ، مطمئنا دعا تو مى گيره . خسته شدم آخه هنوز ويار دست از سرم برنداشته و هى بالا ميارم مى ترسم اين همه بالا آوردن روى تو فشار بياد و تو رو اذيت كنه . خيلى دارم اذيت ميشم .

 

به اميد خدا فردا راهى شيرازم  ، حالم خيلى بده ، يكم دلم گرفته  . آخه اين سرى تا زمان زايمان آنجا هستم . خدايا خودت كمكم كن و خودت هوامو داشته باش  ، چون همه چيز دست تو ...

                           

  دختر خوشگلم راحت بخواب                                                                                                                      

 

 

                                                                                      

 

چكاپ اين ماه نى نى ( ٩٢/٤/١٦ )

دختر نازم ديشب من و بابا و خاله بلسان و عمه فاطمه آمديم شيراز . البته عمه فاطمه رفت خونه پسرش پيش آواش خانم   ، امروز صبح بابات رفت بيرون وقتى برگشت براى دختر نازش يه عروسك موزيكال و يه عروسك آويزى موزيكال هر دو مارك چيكو گرفته  . خوش به حالت عجب باباى خوش سليقه اى . البته من هر دو تا شو فرستادم بوشهر .

 

بعد از ظهر رفتم مطب ، وقتى روى تخت خوابيده بودم و دكتر دستگاهش رو روى شكمم گذاشت بهم گفت سريع برو بيمارستان MRI و يه سونو انجام بده ، خيلى ترسيدم آخه مطب سونو داشت  . واقعا لحظه بدى بود تا خود بيمارستان فقط گريه مى كردم  😢😢😢

 

انجا آزمايش و سونو رو انجام دادم خدا رو شكر مشكلى در سونو نبود  . بابا به دكتر بيمارستان گفت اين سونو واسه چى بود ؟؟؟خانم من رو خيلى ترسوندن 😖😖😖😖

 

دكتر گفت : زمانى كه مورد مشكوكى باشه اين سونو رو انجام ميدن  . خانمت به احتمال زياد زايمان زود رس در پيش داره ، خودتون رو آماده كنيد .

 

بعد از بيمارستان جواب سونو رو بردم مطب  ، آنجا هم يه نوار از قلب كوچولوت گرفتن ، خدا رو شكر اونم خوب بود . ولى يه مشكل وجود داشت  . اونم اينكه تو حركت نداشتى . آقاى دكتر گفت اگر توى شبانه روز كمتر از ده حركت داشت  ، سريع برو بيمارستان ....

 

دكتر سرى قبل پنج آمپول برام نوشت ، واسه تشكيل ريه ( نى نى ) آخه ريه آخر از همه تشكيل ميشه ... نوبت بعدم هفته ديگه است .

 

بابا بعد از مطب برگشت بوشهر و روزهاى دلتنگى و پر استرس منم شروع شد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)