سایناساینا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

ساينا نفس مامان و بابا

وقتى بابايي اولين بار دخملى رو ديد

1392/5/6 12:39
نویسنده : مامان نسرين
135 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر نازم : دختر دوست داشتنى من 

آهنگ صدايت ، زيبا ترين ترانه زندگي ام 

نفس هايت تنها بهانه نفس كشيدنم 

و وجودت تنها دليل زنده بودنم 

 

سايناى بابا دو روز رو در زندگيم هرگز فراموش نمى كنم يكى ازدواج با مادرت بعد از چهار سال عاشقي و سختى هاى زيادش  و ديگري به دنيا آمدن تو !!!!!!

 

چه لحظه لذت بخش و زيبايى بود ،  وقتى اولين بار اون صورت خوشگل و معصومت و اون بدن كوچولوت رو تو اون جعبه ى شيشه اى ديدم .

 

دختر نازم اولين سؤالى كه از پرستار پرسيدم اين بود كه دخترم سالمه ، هيچ مشكلى نداره . آخه با اون شرايط مامانت خيلى نگران سلامتى تو بودم . خدا را هزاران بار شكر كه هم خودت و هم مامانت سالم بودين . اون موقع اينقدر استرس داشتم كه يادم رفت به خاله آذين بگم كه يه عكس جفتى ازمون بگيره كه مامانت اينقدر غر به جونم نزنه 😉😉😉😉😉

 

ممنون دخترم براى بودنت در كنارم و براى چشاندن طعم ديگري از زندگى كه بدون تو محال بود ...

 

دخترم ( فرشته دست نيافتنى من ) بيا با هم قرارى بگذاريم . تو هميشه اينگونه بمان ، همين قدر ( پاك ) من تمام هستى ام را به پايت خواهم ريخت ، قول مى دهم . خجسته باد امروز و هر روزت غنچه ى تر و تازه من .💐💐💐

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)