سایناساینا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

ساينا نفس مامان و بابا

وقتى مامانى اولين بار دخملى رو ديد

1392/5/7 0:3
نویسنده : مامان نسرين
110 بازدید
اشتراک گذاری

 

ديگه من ، من نبودم ! شدم سراپا شوق و اشتياق براى تكه اى از وجودم ، براى تكه اى از قلبم . شدم مادررررررررررر

 

بالاخره چشمم به جمال دخترم روشن شد . چه جوري برات بگم چه لحظه اى بود ، زيبا و رؤيايي . زبونم از تعريف حس و حال اون لحظه قاصره . وقتى اولين بار خاله آذين تو رو بهم نشون داد !!! انگار يكى از زيباترين بچه هاى توى عمرم رو ديدم ، واقعا خوشگل و ناز و دوست داشتنى ، دختر نازم تازه تو اون لحظه باورم نمى شد دختر به اين نازي مال من باشه !!!!! 

 

آنقدر دوست داشتم كه مى خواستم محكم بغلت كنم ، ولى نمى شد . چون تو كوچك  بودى و هم من تازه عمل كرده بودم و نمى توانستم زياد حركت كنم . واىىىىىىىىى چقدر تو ناز و ملوسىىىىىى . ديگه با ديدن تو تمام دردهام رو فراموش كردم !!!!!!! 

 

دختر نازم نه ماه نفست به نفسم بند بود و ... حالا به دنيا آمدى ، خوش آمدى . حالا ديگه نفس من به نفس تو بند است تا ابد 

 

زيبا روى من  ( زيبايى دلت را به رخ آسمان مى كشم تا كمتر به مهتابش بنازد )

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)